Friday, December 10, 2010

Tertekan!!!

Salamun 'alaik...

Kadang-kadang orang tengok kite tertekan dengan benda remeh-temeh. So maksudnya tak payah  lah hormat perasaan orang laen ye walaupun untuk masa KADANG-KADANG?

Semalam hari yang penuh stress daripada kat KUIS sampai lah OTW nak balik rumah...
  1. Stress dengan mereka-mereka yang berkenaan. Tak pelah... Mengalah lah sebab dowg lagi keras kepala untuk mengalah dan mengaku salah!!
  2. Stress sebab rase2nye laptop kene reformat!!! (duit lagi!!!)
  3. Stress sebab dekat 45 minit tunggu bas KUIS datang.
  4. Stress jugak sebab kene tunggu utk 30 minit utk KTM ke KL Sentral tiba sebab nak keja post office...
  5. Stress bile tengok jam, 4.05 petang bru KTM sampai. So, confirm lah xleh g post office.
  6. kalau ikut planning, mama nak amek saya kat KTM Shah Alam kol 6. So, saya amek KTM ke Klang pukul 5.06 petang. Saya sampai kat Shah Alam setengah jam lepas tu, parent xsampai lagi... Kenalah tunggu tapi sangat membosankan... Sebab kalau ekot planning awal saya, pas beh klas QFQ trus gerak balik ke Klang untuk g post-office & beli novel... Hurm....
  7. Bile dah stop kat Shah Alam rase lame sangat, saya pun wat keputusan malas nak tunggu kat Shah Alam sebab takut. Kalau kat Klang saya tau lah tempat mane nak nyorok. So, saya gtau mama nak lek tros ke Klang (bolehlah carik novel). Saya tngok jam KTM tu dalm 10 minit lagi KTM Klang sampai, so saya trus beli tiket. Last2 tunggu sampai 45 minit bru KTM sampai. Saya tak jadi nak nek KTM, so decide nak tunggu mama kat Shah Alam... (rugilah wet tiket!!)

1 comment: