Wednesday, December 8, 2010

25 Things of Me

Saya nak main satu game yang telah di'tag' oleh Syera Saufee..
Ur answer so sweet n honest dear~~
i'll try ur game ;p


RULE

once you have been tagged,
you are supposed to write a note with 25 random,
things, facts or goal about you.
at the end, choose 25 people to be tagged.
you have to tagged the person who tagged you.
if i tag you, its because i want to know more about you.

  1. Name Siti Nur Asyrafiah bint Ahmad Sabri. 
  2. Dulu dok kat Port Klang dari umur 5 tahun sampi 16 tahun, pastu berhijrah ke Rantau Panjang pulak (kat Klang jugak).
  3. Adik-beradik yang ramai.
  4. Garang and jarang kawan-kawan lelaki yang kata saya nie lembut. Sebab saya rasa garang tue lah perisai saya dari owang buli... Hehehe (tak kisah lah dgn kawan k adik-beradik ke...)
  5. Saya suke sangat melancong (tu yang terlepas gak ke Singapore walaupun mama tak bagi).
  6. Suke tulis blog sebab saya rase blog nie lah macam diary saya. Semua yangb saya rasa saya tulis kat sini.
  7. Saya suke simpan duit (bukanlah kedekut tp pk nak bayar hutang belajar).
  8. Saya suke 'die' dalam diam2 (syhhhhhh!!!)
  9. Suke memasak tapi malas nak tunjuk bakat~~ (hahahaha)
  10. Hobi suke dengar lagu, online and maen game Luxor (sampai kawan bilik yang boring).
  11. Tak sabar-sabar nak kawen tapi xde calon lagi... hahaha (nak2 bile asyik attend jmputan kawen)
  12. Aim Jordan sebagai next destination untuk sambung belajar insya-Allah (doakan saya).
  13. Anak yang degil (kalau mama tak kasik g mane2 yang saya suke, msti saya tetap g punya... Tu kalau kat KUIS lah, klu kak umah kompem xdpt...haha)
  14. Saya suke warna ungu dan hitam (tp xkan pilih hitam sebagai warna tema kawen... so bakal suami sila jgn risau.)
  15. Suke wat list senarai kerja nak kena wat tapi xekot pon (cam skang nie lah... list keje bukan maen banyak tapi tetap keja blog... hahaha)
  16. Suke makan sebab mesti akan makan jugak walau sesebok mane pon (tak caye tanye kawan bilik)
  17. Seorang yang sensitif dan akan balas balik kalau orang wat jahat ngan saya (tapi tak lah sampai hanta ilmu hitam...)
  18. Suke lelaki yang memang ngapal quran (nak yang bek je...sebab saya xhapl quran, so bialah dia guide saya).
  19. Suke sangat wat thesis sampai Ustazah Huda pon tensyen agaknye bile saya nak buat temujanji (hehe time kasih ustazah sebab luangkan masa)
  20. Tak suke panjat gunung walaupun saya mampu.
  21. Tak suke meeting lame2 tapi meeting yangn kejap n padat xkesah.
  22. Tak suke jugak lelaki merokok sebab tandanya dia tak sayang diri sendiri.
  23. Mesti senyum bila bangun tdo sebab amek tips untuk ceria dari Dr. Fadzilah Kamsah.
  24. Suke belanja yang agak-agak standard untuk family walaupun mama kate "xyah lah kak... yang murah pon same je..." tapi saya beli jugak... (hehehe) ;p
  25. Sayang adik-adik saya tapi saya rase tak tau cmne nak tunjuk kat dorg lah~~ Haish
Dah habis p0n 25 mende tentang saya yang nak kena tulis. Nak kena tag kat 25 orang? Camne nak tag saya xtaulah Syera!!! Followers saya p0n 12 orang je (tu p0n tolak 1 tinggal 11 sebab yang 1 tu awak lah Syera...)
Hehehe
Tapi nak tag jugak FADZILAH, HUSAINI, FATAANA, BAHIRAH, KAK TQA, FARYDZUL FAREEZ
TQ and Have Fun!!


No comments:

Post a Comment