Thursday, November 18, 2010

Pernahkah Engkau Merasa Lelah...

Pabila ujian yang diberikan oleh-Nya bertimpa-timpa
Aku terkadang menjadi lelah, kaku seketika
Sejenak ku berfikir...mampukah aku menghadapinya
Kuberkelana seketika...
Allah...berikanlah aku kekuatan
Dalam menjalani tiap ujian darimu
Kerana aku tahu ENGKAU merinduiku...
Hanya dengan tangisan doaku
Mampu mendekatkan diriku
Yang semakin hari alpakan DIKAU...




Ya Allah...
Aku mohon bantuan-Mu...
Bimbing aku dengan redha-Mu
Kurniakanlah daku rakan-rakan sejati
Hadiahkanlah aku kesabaran dan kematangan
Dalam menghadapi segala mehnah dunia-Mu

Aku sayang mereka Ya Allah
Tempatkanlah kami di dalam syurga-Mu
Pertemukanlah aku dengan mereka...
Seandainya aku layak menjejak kaki ke jannah-Mu
Allahu rabbi...





No comments:

Post a Comment