Saturday, December 3, 2011

KUIS 14th Convocation.

Bismillahirrahmanirrahiim
Assalamualaikum wbt semua ^_^

Lame rasenye tak update cerita kat sini. Sibuk dengan macam-macam agenda. Last week, start Rabu dah busy dengan kawan-kawan lama; Fad, Bie, Syue, Dayah. Tue pun start melepak dengan dorang hari Khamis pasal hari Rabu tue ada kelas malam. Tak berapa nak best sangat lah nak lepak-lepak. By the way, bukan lepak macam orang tak tentu hala tau! Last week tue, kami dok urus untuk konvo, 26 November 2011. Rase RINDU SANGAT dekat dorang. Yelah, sume dah kat UniSZA. Saya yang kat KUIS. So, bile dorang dating ke KUIS, kire macam saya nie tuan rumah lah kan… Hehehe

Bila dah jumpa, macam-maca cerita keluar. Pengalaman dorang kat sana. Corak belajar kat sana. Saya tumpang gembira dengar khabar mereka. Bergelak ketawa dengan mereka. Masa yang sikit cuba saya manfaatkan semaksima mungkin. Bersama teman-teman tersayang, yang menguatkan saya kala saya lelah. Tak segan silu juga saya berkongsi cerita saya di KUIS. Name je saya sambung tempat yang sama, tapi saya rasa macam sambung kat tempat lain. KUIS dah mengalami transformasi, tak macam dulu.

Ok, bila dah amek jubah konvo, mule lah macam-macam komen keluar. Ada yang kata cam perhimpunan PKR lah, macam nursing lah, macam doctor lah. Saya paling terkejut tengok tudung yang KUIS supply kan. Mula saya rasa macam tak sesuai je tudung tu. Last-last, lepas saya try pakai dengan baju and jubah konvo, NICE!! Saya suke tudung tue. Mula lah start part kami photo shot kat tasik ngan kawan-kawan. Nyrah bagi hadiah coklat, Fad bagi hadiah keychain ngan bekas pencil, Syida kasik bunga. Part bunga tu memang tak leh belah. Kikiki Seumur hidup baru merasa dapat bunga sejambak kan. Seb bek ada kawan nak kasik. Hidup memang terumbang ambing lah mase hari konvo. Sampai sekarang terasa-rasa lagi bisa kat badan. Walhal bukan ada buat apa pun. Tak tau lah ape yang penat sangat kan…

Cuma yang saya memang rasa, memang nak menangis jugak mase nak konvo tu. Ini lah hasil saya belajar selama 3 tahun. Inilah hadiah buat mama dengan ayah saya, pelaburan mereka unuk saya selama 3 tahun. Saya secara jujurnya tidak berpuas hati dengan pencapaian saya, masih berada di tahap biasa-biasa. Tak Berjaya menggarap sebarang anugerah buat hadiah terbaik kepada mama dan ayah. Cuma mampu berbintang dua pada nama. Nak dapat bintang tiga pun…sipi je lagi… Terkilan jugak tapi… past is past. Sekarang saya kat degree phase. Tak leh main-main. Kene fokus yang lebih tinggi.

Anyway, congrate to Aisyah DSPI B, Aina DSPI C. Dorang tak yah kelas A pun tapi dorang tetap leh dapat anugerah! Terbaik!! And not forgotten to Syed Husaini & Sakina Fairuza. Geng-geng Syria yang mantop! Insya Allah, degree nie saya pulak yang amek anugerah Sultan Selangor ^__^

Nie hadiah dari Zunairah. Comel kan? Cekelat yang adik-adik aku dok rebut nk

Nie kawan-kaan tersayang. Selain aku, dorang sume kat UniSZA. Aku tak sependek tue ye... Gaye menggile jap.. Sayang sangat ngan mereka...

Memang my style kalo gambo tak pandang lense, sebab terase cam cun! Wahahaha

Nie pun, dak UniSZA gak. Ex-roomate. Dlu bleh lah suh dy wat Almon London sebekas, ku jugak yang melantak nye sorang2.. Rindu... ~.~

Dalam dewan konvo. AKu berjaya menyeludupkan kamera kat dalam dewan nie... Hehehe


Satu-satu baju yang paling aku sayang sebab aku baju jubah hitam pertama yang paling cantik aku pernah ada. Walaupun baju neh dah lame, aku bawak gak g konvo.

Aku memang suka buat aksi sengal

Ayah & Mama. Terima kasih untuk semuanya. Kakak akan cuba lebih baik untuk degree nie, insya Allah..

*Nie tengah orang laen kelam kelibut dok wat soklan tutor law, punya lah rilex gile ak, walhal ape pun tak buat lagi neh. Sempat lagi update blog, kat cc plak tue! ^_~*
Gambar tak berapa sempat nak upload. Len kali ye… ^__^
Wassalam…


2 comments:

  1. wahh!! tahniah2.. tumpang gembira jgk.. sonok tgk gambo.. hehe.. all the best utk degree plk eh.. de mase nnt kt chating k ^^

    ReplyDelete
  2. tanx dill
    okeyh no hal
    skang ak jarang online pasal ak xgne broadband dah skg
    kalo kat kuis, nak online ak k cc je.. :)
    nnt ak kt umah kte calling2 eh ^_~

    ReplyDelete