Wednesday, January 26, 2011

For The Rest of My Life

Salam.... 
Lame rasenye tak jengah blog nie... Maaf ye blog....

Hari nie hari yang cukup kelam kabut bagi saya... Jari nie ade Kursus Amalan Guaman (KAG)... Talk tue sangat bagus tapi saya yang tak ambil sepenuh benefit yang disediakan... Hilang concentrate di sebalik cita-cita yang menggunung tinggi... Dah lah dua2 session tue, DSPI A takde langsung calon nak tanye pape soalan.... Hurm... Maaflah Ustazah Sarah... Saya jadik hilang mood nak tanye soalan bile talk 'overtime'... Over late sangat... Kalau ikut tentatif, pjul 12.30 dijangka habis... Yelah kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan.... Saya...orang yang sangat tidak suka kalau tak punctual... Kelas kalau habis lambat dari waktu kelas pun, mesti dah tak boleh nak fokus sebabnye saya dah set ape yang nak buat lepas dari waktu kelas tue... 

Er...sebenarnya...saya kejar nak dengar taklimat untuk student2 yang berminat ke Jordan... Tue yang buat saya jadi takde mood nak tanye2 soalan... And bagi saya, penceramah yang first tadi erm....kurang mampu utk wat kite boleh fokus... Setiap orang ade kelebihan dan kelemahan kan? Mungkin ada yang boleh catch-up dengan cara pembentangan dia but not me.. Tersangatlah tiade mood untuk hari nie sepanjang KAG & kelas mirath sebagai kesimpulannya.... Tak suke lah hilang fokus!!!!!

Hilang fokus sebabnye....J O R D A N... Rusum yang tinggi membuatkan ramai kawan2 tarik diri.... Sedih.... But I still on my stand... Saya nak cube jugak mane tau ade rezeki nak sambung ke sana.... Dan saya taknak sambung 'sendiri' ke sana... Untuk starting je kena sediakan duit sendiri jugak... banyak yang saya kena fikir.... Tapi...tuelah... Saya nekad nak smabung fiqh ke sane....

Erm...takde moodlah pulak nk tulis2 lagi...
Salam...





No comments:

Post a Comment