Saturday, January 21, 2012

Voucher Oh Voucher!

Bismillahirrahmanirrahiim
Assalamualaikum wbt.

Postage kali nie SANGAT EXCITED sebab dah dapat voucher buku! Korang dah dapat? Agak mencabar jugak lah mase nak dapat voucher nie sebab DUA KALI LINE UP baru dapat! Memang lah terbaek KUIS punye organisation, student KUIS kan 3 orang je, tu yang pegi bukak kaunter untuk voucher kat OSC, tempat TERBESAR kat KUIS. Memang betul2 teruja dan teruji!

Ok, malas nak cakap banyak dah pasal KUIS sebab pentadbiran dorang MEMANG TERBAIK!! Sekarang nie tengah dok kira-kira list buku apekah yang nak tersenarai dalam buku yang saya nak beli! Alhamdulillah, time kasih PAK JIB sebab sedar untuk bagi 0.0001% dari DUIT KAMI. Tapi bagi RM200 pun tak cukup sebenarnya kalau nak compare kan dengan berapa ribu cukai yang ayah saya kene bayar per annum. Tu baru ayah saya, belum ayah jiran saya, belum ayah classmate saya, belum ayah-ayah orang lain. Malaysia nie sepatutnya dah jadi negara terkaya dah tau! Bagi wet buku setakat RM200 still tak cukup, camne nak UNDI pihak sane ye? Ngeh3

Sekarang nie tengah berfikir-fikir, either nak beli buku-buku law atau buku-buku bahan bacaan Islamik yang dah lama saya kempunan sangat nak milikinya. Please, kalau nak bawak saya shopping, bukan kat Sogo atau Jusco but bring me to any bookshop because IF i have RM5,000 on a day, i'm sure i can use all of the money to buy books! Memang sangat gile! Koleksi buku tak lah banyak, sebab kalau nak beli kadang-kadang tengah mase duet takde dorang wat book fair, mane lah nak borong, ye dak?


Tadi, dah contact2 dengan Pustaka Mukmin, located at Jalan TAR. Dia kate boleh guna voucher kat situ! Yezza! Seriously, sane memang syurga buku lah especially for law student. TETAPI MALANGNYA, buku-buku yang dibeli dengan voucher adalah tidak dibenarkan untuk dapat potongan. Beli ngan duet cash je boleh daat potongan. Duet oh duet. Kalau memang purse nie TEBAL tak pernah nak nipis, memang habis dah kugodek-godek semua kedai buku kat Malaysia nie *ayat poyo je, walhal selalu g pun kat Pustaka Mukmin je pon!* =p

Sampai sini dulu. Next entry saya nak cakap pasal.... jeng jeng jeng...
Tanx for reading, Assalamualaikum wbt.. ^__^

No comments:

Post a Comment