Thursday, March 1, 2012

Boleh Tak Nak Update Belog Lagi

Bismillahirrahmanirrahiim..
Assalamualiakum semua.

Nie memang dah tahap blogger-holic kot! tapi seyes kali nie nak tulis pendek je.

Jujur ak tak tau kenapa terasa happy walhal tak setadi pape nak final.

jujur aku tak tau kenapa sekarang macam diserang rajen plak tengok cite hidustan. Dulu je rajin tengok hindustan, kalau nak tengok pon, tengok cite yang cam berfaedah cthnya 3 Idiots. But skang macam rajen nak tengok cerita tacheng2 cam Kuch Kuch Hota Hai, Sanggam, Anandaz *dua nie cte lame tapi mmg tacing!* ape2 lagi cite yang tacing2. Dan aku pun naek pelik. Kenape aku harus menonton cerita-cerita yang tacing2?

Jujur aku tak tau kenapa aku malas sangat nak setadi, tolonglah jangan perasan hebat... =,="

Ok daaa...

No comments:

Post a Comment