Sunday, June 5, 2011

Speechless

Bismillahirrahmanirrahim....

Aku kah yang bersalah? Entah... Malas nak pk dan malas nak simpan barang orang lain walaupun telah diberikan pada saya. Saya tak mau rasa terhutang, tapi masalahnye saya xde simpan alamat owner yang kasik... Saya dah mesej mintak alamat tak bagi. Jadi saya mohon dihalalkan segalanya sepanjang perkenalan.

Ok, saya tak nak cite lagi dah masalah nie. Saya xde musuh dengan sape2 dan saya sentiasa doa untuk kebaikan semua walaupun saya tak baik.

Saya suke bace blog Syera, blog Husaini. Blog dorang simple je. Cam blog Syera, dia punye blog so sweet. Nampak sangat blog dy memang menggambarkan diri dy yang memang feminin! Suke sangat! Kadang tak payah tulis banyak, cukup sebaris ayat atau sekeping gamba, namun kita boleh faham ape yang dia nak cakap. Tue style Syera. Kalo Saini, dia punye blog, wording nye ekot dy lah. And bile saya pk2 balik, blog nie pun sebenarnya melambangkan owner blog tu macam mana. And saya? Opkos lah saya bukan jenis yang feminin2 sgt walaupun saya perempuan sejati. Yang saya tak tahan nak gelak bile Ziqah terkejut saya sekarang suke layan lagu jenis lmbut2 je. Hahahahaaha! Miracle can change ur life. What's the type of miracle? Close ur eyes and feel the miracle of ..... ^_*

Ok... Cuti sekolah ade seminggu lagi baki. Seb bek saya tak kene duty jage sekolah. Hehehehe Tapi, kerja2 yang berkaitan report kad, marking paper, key-in markah hampir siap. Hampir siap? Yelah... Sebab nye ade 2 subjek lagi yang saya tak dapat dari guru laen, kalau tak, saya dah boleh keluarkan kedudukan dalam kelas jugak... It's ok... Owh, Jumaat depan mase first week skolah, akan ada sesi 3 penjuru. Means, Ibu bapa, Guru dan Murid sama2 bincang and amek report kad. Cuaknye! Saya yang masih muda belia akan berhadapan dengan parent murid2 saya? Uhhuuuuuu...

Ape lagi ye? Erm...saya rindu mase saya sekolah rendah. And saya tak bape suke zaman sekolah menengah saya sebab saya banyak jatuh dalam pelajaran saya, tapi...zaman sekolah menengah sayalah yang didik saya, sampai saya menjadi saya yang hari ini walaupun saya tak baik mane... Dan paling best, mase PLKN kat Sabah dan jugak mase kat KUIS! Mase kat KUIS, saya dah besar... Saya mula menghargai erti persahabatan sebenarnya... Kenal dengan macam-macam orang... Sesungguhnya.... DSPI A! Aku rindukan korang! Rindu nak gelak2, sedih same2, study sesame esok paper exam... Lepak kat blik kami... Waaaaaaaaaaaa Sangat rindukan zaman ini. My bestiets Fad, Syue, Dayah, Pah, Bie... Rindu korang sangat2... Bile kite boleh luangkan mase yang sume ade ye?? Huhhu... :'( Rindu mase g Port Dickson dengan korang, rindu ke Gunung Ledang dengan DSPI A. Kelas kite cool je kan walaupun macam2 ada... ^_*

Lagi???? Saya dah penat menaip lah... Hihihi Tak tau nak cerita ape... Ok lah, better to go out first.
I'll have my own holiday! Hope it can help me more to increase my spirit on my duty after this! Chayyok Asyrafiah!!! Okey byeeeeeeeeeeeeee sumeeeeeeeeeeeeeeeeee....
^__*

No comments:

Post a Comment